2016. szeptember 15., csütörtök


                                                            Zombori Zorka Hanna rajza
                                                                              Bp.
                                                                           8 éves


Angyal vagyok,
hozzád jöttem.

Beteg voltál,
s Te hozzám szóltál.

Hívtál engem, hogy segítsek,
csillapítsam az érzésed.

Belül forrtál, mint a vulkán,
hozzád értem, s meghallgattál.

Hallgattad, s érezted mit mondok,
engedted, hogy csillapítsam kicsi gondod.

Izgultál nagyon, tudom...

Kettősség volt benned,
vonzott a Föld és a napi gondok,
de mégis szívesen szárnyaltál, lebegtél volna,
de valami mégis visszahúzott.

Üzentem neked gondolatban,
hogy engedd el,
akár egy mozdulatban.

Nézd, milyen boldog vagyok!
hiszen látsz,
érzel,
rajzolsz engem.

S, rendbe jöttél,
kicsi kincsem!