2018. november 5., hétfő




folytattam egy régebbi dalom szövegét:

Venczel Viki

Tűz a szellemem
Víz az én lelkem
Levegővel lélegzem
Föld pedig a testem

Csillagokból jöttem
Fény vagyok e testben
Szeretetből születtem
S oda visszatérek

De itt van most a helyem
Hazám az én földem
Itt mindenfélét játszom
Mert a Föld az otthonom

Elfogadlak téged
Megbocsájtom vétked
Elengedem a múltat
S átélem az újat

Mi lenne, ha így szeretnél?
Mi lenne, ha így szeretnék?

Csodás Világ jönne

Csillagokból jöttem
Föld pedig a testem
Átélem az újat
S járom az utamat

Én vagyok az út is
A jövő és a múlt is
De most van itt az idő
S a csodás Világ eljő

Mert fény vagyok e testben
S szeretetből jöttem
Fogd meg hát a kezem
S indulj el velem

Csak a szíved nyisd ki újra
S fényt vigyél az útra

Nem érhető el leírás a fényképhez.