2017. május 2., kedd



Venczel Viki:

Földanya dala

Gaiatria, gaiatria, gaiatria
Én vagyok a Földanya,
rajtam élsz, ez az ős haza.
Gaiatria, gaiatria, gaiatria
Emberek, vigyázzatok,
kérlek ne pusztítsatok!
Gaiatria, gaiatria, gaiatria
Ne hagyjatok bennem nyomot,
szomorú vagyok általatok.
Gaiatria, gaiatria, gaiatria
Nézzétek kincseimet,
gyönyörű, szép értékemet:
Gaiatria, gaiatria, gaiatria
Lent és fönt,
észak és dél,
kelet, nyugat
víz és szél.
Gaiatria, gaiatria, gaiatria
Erdők, mezők,
völgyek, hegyek,
patakok, folyók,
tavak s vízek.
Gaiatria, gaiatria, gaiatria
Állatok és növények,
természeti élőhelyek,
Gaiatria, gaiatria, gaiatria
barlangok, titkos helyek,
források, tengerek.
Gaiatria, gaiatria, gaiatria
Az Istenek védenek,
száraz földemre,
esőt küldenek.
Gaiatria, gaiatria, gaiatria
Emberek, figyeljetek
áldást kérek tőletek.
Gaiatria, gaiatria, gaiatria
Gondozzatok, öntözzetek,
minden nap, szeressetek.
Gaiatria, gaiatria, gaiatria
Békét, áldást,
termést hozok.
Gaiatria, gaiatria, gaiatria
Valódi,
élő vagyok,
s, ha szerettek,
boldog vagyok.
Gaiatria, gaiatria, gaiatria
Köszönöm, hogy itt vagytok
és meghallgatattok
Gaiatria, gaiatria, gaiatria
S köszönöm, hogy rám vigyáztok,
életet, helyet s hàlát adok
Gaiatria, gaiatria, gaiatria
Becsüld meg, óvd, szeresd,
fát, virágot, magot ültess
Gaiatria, gaiatria, gaiatria.
Így lesz szép közös életünk,
csodálatos közös létünk
Gaiatria, gaiatria, gaiatria
Én vagyok a Földanya,
vigyázz rám,
ez az ős haza
Gaiatria, gaiatria, gaiatria